Blog
Kampaania
Iga tund üks tasuta ostukorv
31.07.2025

Iga tund üks tasuta ostukorv

Kampaania reeglid

Tingimused:

1. IPF Digital AS korraldab kampaania „Iga tund üks tasuta ostukorv“ (edaspidi Kampaania). Kampaanias osalemise leht on https://credit24.ee/rimi.

2. Kampaania korraldaja on IPF Digital AS, registrikood 11034137, aadress Lõõtsa 5 (VIII korrus), Tallinn, Eesti, e-post klienditeenindus@credit24.ee (edaspidi IPF).


Kampaania tingimused:

3. Kampaania läbiviimise kord on kehtestatud käesolevates reeglites, mis on kõigile Kampaanias osalejatele järgmiseks kohustuslikud.

4. Kampaania toimub 12.08.2025 kuni 25.08.2025

5. Kampaanias saab osaleda vähemalt 18-aastane Eesti Vabariigi elanik/resident.

6. Kampaanias ei või osaleda IPF töötajad ega nende pereliikmed.

7. Kampaanias osalevad kõik, kes registreeruvad kampaania veebilehel [https://credit24.ee/rimi], sisestades oma kontaktandmed ning Rimi ostukorvi summa.
Loosimine toimub kampaaniaperioodi igal päeval ning igal täistunnil ajavahemikus 08:00–22:00 – kokku 14 loosimist päevas. Igal loosimisel valitakse üks õnnelik võitja, kelle ostukorvi summa hüvitab Credit24.

Kampaanias saab osaleda iga Rimi ostutšekiga ainult üks kord. (Üks inimene võib kampaania jooksul registreeruda piiramatu arv kordi, tingimusel et iga kord esitatakse uus ja erinev ostutšekk.) Ost peab olema tehtud kampaania perioodil 12.–25.08.2025. Küll aga saab üks osaleja kampaania jooksul võita maksimaalselt ühe korra.

Osaleda saab kõigi Rimi kaupluste ostudega, sh füüsilistes Rimi poodides ja Rimi e-poest tehtud ostudega.

Maksimaalne hüvitatav ostukorvi summa ühe võidu kohta on 100 eurot inimese kohta.

Näide: kui registreerud osalemiseks kell 08:15, osaled kell 09:00 toimuvas loosimises.

Lisaks on igal osalejal võimalik registreerimisvormis jagada oma parimat raha säästmise nippi. Kõigi nippide jaganute vahel loositakse iga päev välja üks õnnelik osaleja, kellele hüvitatakse nädala ostukorvi summa (Tarbi Targalt mobiiliäpi andmetel on ühe Eesti pere keskmine Rimi nädala ostukorv 65,05 €).

Säästunippe võidakse avaldada Credit24 blogis ja sotsiaalmeedias, kuid seda tehakse anonüümselt ehk osalejate nimesid ei avalikustata.

*IPF Digital AS lepinguline klient saab osaleda igapäevases Rimi nädala toidukorvi summa loosi kampaanias jagades säästunippi ning sisenedes iseteenindusse.

*Kampaania nädala ostukorvi loosis osalevad ka kõik Credit24 iseteenindusse sisenenud ja oma krediidikonto limiiti vaadanud isikud.

Kampaanias osalemiseks ei ole vaja lepingut sõlmida ning raha kasutusele võtta.

8. IPF-il on õigus muuta kampaania reegleid või kampaania mõjuval põhjusel ennetähtaegselt lõpetada (näiteks kui ilmnevad kampaaniareeglite olulised rikkumised või kuritarvitamised), teavitades avalikkust sellest koduleheküljel credit24.ee.


Auhinna jagamine:

9. Võitja selgitatakse välja arvuti abil, kasutades juhuslike arvude generaatorit (https://www.randomlists.com/list-randomizer). Võitjatega võetakse personaalselt ühendust ja auhind väljastatakse hiljemalt 2 nädala jooksul pärast kampaania lõppu.

10. IPF valib juhuslikkuse aluses Kampaanias osalejate hulgast kampaaniaperioodil igal täistunnil ühe võitja ajavahemikus 08:00–22:00, kokku 14 loosimist päevas.

11. Auhinna raha kantakse võitja pangakontole.

IPF jätab endale õiguse võitjalt küsida ostu tõendamist. Tõendusena aktsepteeritakse:

  • registreerimisel märgitud sama ostutšekki või
  • pangakonto väljavõtet, kus on selgelt näha Rimi ost ja selle kuupäev.

12. Kui Kampaanias osaleja eirab Kampaania tingimusi või esitab IPF-ile enda kohta valesid või ebatäpseid andmeid, samuti muude ebaõnnestumiste korral (näiteks ei saa nädala jooksul võitjaga ühendust), mis ei ole tingitud IPF-i süüst, on IPF-il õigus auhinda mitte välja anda või loosida uus võitja.


Isikuandmete töötlemine:

13. Osaleja isikuandmete vastutav töötleja on IPF. Vastutava töötlejaga saab isikuandmeid puudutavatel teemadel ja küsimuste korral ühendust võtta lisainfos toodud kontaktidel või andmekaitsespetsilistiga e-maili teel privacy@ipfdigital.com.

14. Kampaanias osalemiseks töötleb IPF osaleja isikuandmeid vastavalt IPF-isikuandmete töötlemise põhimõtetele. IPF töötleb osaleja isikuandmeid Kampaaniaga seotud eesmärkidel (s.o. loosimise korraldamiseks, võitja välja kuulutamiseks, statistika eesmärkidel ning Kampaaniaga seotud informatsiooni edastamiseks), lisaks töötleb IPF osaleja kontaktandmeid personaalsete pakkumiste saamiseks, kui osaleja on andnud selleks eraldiseisva nõusoleku.

15. IPF kustutab kõik Kampaaniaga seotud andmed 2 aastat möödudes pärast kampaania lõppu. Krediiditaotlusega seotud isikuandmed säilitatakse vastavalt IPF-i privaatsusteates.

16. Täiendavat teavet IPF-i andmetöötlustoimingute ja Teie õiguste kohta leiab IPF-i privaatsusteatest.

17. Osalejal on õigus nõuda Kampaanias osalemise andmeid kustutada ka varem. Turundusnõusoleku saab osaleja iga hetk tagasi võtta, võttes ühendust punktis 20 toodud kontaktidega või IPF-I poolt saadetud teadetes viidatud kontaktidele.

Lisainfo:

18. Kõikide küsimuste, arusaamatuste, pretensioonide puhul ja Kampaaniaga või Sinu isikuandmete töötlemisega seotud küsimuste puhul on Sul õigus kontakteeruda IPF-iga, aadressil: Lõõtsa 5 (VIII korrus), Tallinn, Eesti, e-maili teel klienditeenindus@credit24.ee.

19. Kõik Kampaaniast tulenevad vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigi seadusandlusele Harju Maakohtus.