Korduma kippuvad küsimused ja vastused

  • Hinnakiri
    • Credit24 väikelaen
      • Kindel annuiteetgraafik: 1 – 60 kuud
      • Minimaalne krediidisumma: 100€
      • Maksimaalne krediidisumma: 10 000€
      • Intressimäära tüüp: fikseeritud intressimäär
      • Lepingutasu: 0 – 7 % laenusummast
      • Kontohaldustasu: 0€
      • Väljamaksetasu esimesele väljamaksele: 0€
      • Väljamaksetasu alates teisest väljamaksest: 0€
  • Väikelaenu taotlemine
    • Kes ja kuidas saab Väikelaenu taotleda?
      • Väikelaenu saab taotleda vähemalt 18-aastane isik
      • taotleda saab ööpäevaringselt
      • taotlus vaadatakse läbi E-R kell 9-20, L-P kell 10-18
      • raha laekub sinu pangakontole E-P kell 8-22
    • Mis on isiku tuvastamine ja kas ma pean seda tegema?

      Lähtuvalt 28.01.2008 jõustunud “Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse” nõuetest, peavad kõik esmakordselt laenu taotlevad kliendid ennast isikut tõendava dokumendi alusel Credit24 kontoris või ühes Credit24 esindavas Eesti Posti postkontoris tuvastama.

      Juhul kui esitad laenutaotluse Credit24 iseteeninduses, sisenedes ID-kaardi või Mobiil-ID-ga on isik seeläbi tuvastatud ja midagi lisaks tegema ei pea.

    • Miks minu laenutaotlust ei rahuldatud?

      Kõige sagedasemad põhjused, miks Credit24 laenutaotlust ei rahulda on järgmised:

      • Taotlejal on avatud maksehäire. Infot maksehäirete kohta saab kontrollida Creditinfo või Taust.ee kodulehtedelt.
      • Esitatud andmed on puudulikud või ebatäpsed.
      • Nimi ja konto number erinevad panga andmebaasis olevatest andmetest.
      • Taotlejaga ei saa telefoni teel ühendust, et andmeid täpsustada.

      NB! Juhul kui oled sisestanud taotlemisel ekslikult valed andmed, võta palun ühendust klienditeenindusega telefonil 6143400.

    • Mida teha, kui ma ei saanud laenutaotlust täites SMS kinnituskoodi?

      Kontrolli, kas laenutaotlusesse sisestatud telefoninumber on õige. Kui number on korrektne, aga sõnumit 5 minuti jooksul ei saabu, palume võtta ühendust meie klienditeenindusega telefonil 6143400.

    • Kas saan laenutaotluse tühistada?

      Kuni sinu laenutaotlusele pole antud positiivset vastust, saame taotluse tühistada juhul kui võtad meiega kiiresti ühendust ja annad oma soovist teada.

      Kui oled saanud positiivset laenuotsust kinnitava SMS-i ja raha on sinu pangakontole üle kantud, on avalduse alusel võimalik kuni 14-päeva jooksul lepingust taganeda.

      Laenulepingust taganemiseks palume saata e-posti või tavapostiga avaldus, milles on kirjas sinu nimi, isikukood, lepingu number ja kuupäev. Palun lisa laenu tagastamise kuupäev ning millise panga kaudu makse sooritad.

  • Arveldamine ja tagasimaksmine
    • Mis juhtub, kui ma maksega hilinen?

      Maksetähtaja ületamisel vähemalt 14 päeva saadame maksetähtaja meeldetuletuse posti teel hinnaga 5 eurot iga sissenõutavaks muutunud kohustuse kohta. Hilinemise kolmekümnendal päeval võime alustada inkassomenetlust. Makseraskuste tekkimisel võta meiega kindlasti ühendust, sest koos saame leida lahenduse!

    • Miks sain meeldetuletuse, kuigi arve on tasutud?
      • Maksekorraldusse tuleb märkida viitenumber ja selgitusse laenulepingu number. Palume üle kontrollida, et makse andmed on õiged. Vajadusel võta ühendust meie klienditeenindusega.
      • Saaja nimi peab olema õige. Makse saajaks tuleb märkida IPF Digital Estonia OÜ. Juhul kui oled märkinud makse saajaks Credit24, saadab pank summa sinu pangakontole tagasi.
      • Credit24 kontrollib laekumisi iga paari tunni tagant, seejärel saadetakse sulle laekumist kinnitav sõnum. Kui tasud Swedbanki kontole teisest pangast, siis palume arvestada võimaliku pikema ülekandeajaga ühest pangast teise. Näiteks nädalavahetustel ja riiklikel pühadel pankadevahelisi ülekandeid ei toimu.
    • Miks on Creditinfos või Taust.ee-s ikka veel kirje üleval kui võlgnevus on tasutud?

      Lõpetatud maksehäire kuvatakse avalikes registrites kuni kolme aasta jooksul.

    • Mida peaksin tegema, kui minu võlgnevus on edastatud inkassosse?

      Sel juhul palume kohe inkassofirmaga ühendust võtta. Inkassofirma esindajaga saad kokku leppida sulle sobiva maksegraafiku.

    • Ma pole maksegraafikut kätte saanud, mida teha?

      Maksegraafikut saad igal ajal vaadata iseteeninduses.

    • Kuidas ja mille alusel tuleb laen tagasi maksta?

      Arvet saad tasuda internetipangas, postkontoris või pangas kohapeal. Arve saadame sulle iseteenindusse, e-postiga või e-arvena internetipanka.

    • Mis on maksepuhkus ning maksekuupäeva muutmine?

      Maksepuhkus ja maksekuupäeva muutmine on tasuta. Maksepuhkus lükkab sinu kõik osamaksed 30 päeva võrra edasi, intressi arvestus maksepuhkuse ajal jätkub.

      Maksepuhkust ei ole võimalik aktiveerida, kui arve on juba hilinenud ning maksepuhkust ei saa kasutada 2 kuud järjest.

      Maksekuupäeva muutus ei rakendu juba väljastatud arvele.

      Maksepuhkust ning maksekuupäeva muutmist saad aktiveerida iseteeninduses.

  • Muu oluline

Võlanõustamine ja vastutustundlik laenamine

Võlanõustamine lähtub abivajaja vajadustest. Eesmärk on nõustada inimesi, kellel on tekkinud võlgnevus või tekkimas raskusi rahaliste kohustustega toimetulekul.

Tuleb meeles pidada, et võlanõustaja ei tasu võlga, vaid püüab aidata lahendust leida. Oluline on inimese enda soov ja tahe.

Võlanõustamine

Credit24 teenused on loodud selleks, et võiksid oma rahaasjad mugavalt ja paindlikult kontrolli all hoida.

Meie jaoks on oluline, et laenuotsus oleks mõlema osapoole poolt hoolikalt läbi kaalutud. See kaitseb nii laenajat kui laenuandjat ning loob uusi väärtusi ja tagab pikaajalise, usaldusliku kliendisuhte.

Vastutustundlik laenamine

Kliendi kaebuse menetlemise kord

Kliendi kaebuste menetlemise kord teavitab kliente sellest, millises vormis ja sisuga ning milliseid suhtluskanaleid kasutades saab klient krediidiandja (s.o IPF Digital AS) tegevuse või tegevusetuse peale krediidiandjale kaebuse esitada, millal ja kuidas krediidiandja kaebust menetleb ning millistele järelevalveasutustele, kohtueelsetele menetlejatele ja kohtutele võib klient esitada erapooletu seisukoha saamiseks krediidiandja tegevuse või tegevusetuse peale kaebuse.

Täiendavate küsimuste korral palume pöörduda meie klienditoe poole või kontorisse.

Kaebuse menetlemise kord

Lepinguabi

Oleme kokku koondanud küsimused, mis aitavad Sul saada ülevaate Credit24 laenude põhilistest tingimustest, laenu võtmisega kaasnevatest õigustest ja kohustustest, aga ka laenamisega kaasnevatest ohtudest. Tutvu järgneva infoga kindlasti juba enne laenutaotluse esitamist!

Lepinguabi