Klienditeenindus

614 3400

Kirjuta meile: klienditeenindus@credit24.ee

Me ei teeninda hetkel kontoris kliente.
Credit24 iseteenindus- ning teenuse kasutamine on avatud tavapäraselt.

Meie rekvisiidid

IPF Digital AS, Lõõtsa 5 (VIII korrus), Tallinn, Eesti 11415
Swedbank IBAN: EE242200221061005344
SEB IBAN: EE321010220258864224
LHV IBAN: EE677700771000919488

kasutajatugi

Korduma kippuvad küsimused ja vastused

Krediidikonto

Väikelaen

Võlanõustamine ja vastutustundlik laenamine

Võlanõustamine lähtub abivajaja vajadustest. Eesmärk on nõustada inimesi, kellel on tekkinud võlgnevus või tekkimas raskusi rahaliste kohustustega toimetulekul.

Tuleb meeles pidada, et võlanõustaja ei tasu võlga, vaid püüab aidata lahendust leida. Oluline on inimese enda soov ja tahe.

Credit24 teenused on loodud selleks, et võiksid oma rahaasjad mugavalt ja paindlikult kontrolli all hoida.

Meie jaoks on oluline, et laenuotsus oleks mõlema osapoole poolt hoolikalt läbi kaalutud. See kaitseb nii laenajat kui laenuandjat ning loob uusi väärtusi ja tagab pikaajalise, usaldusliku kliendisuhte.

Kliendi kaebuse menetlemise kord

Kliendi kaebuste menetlemise kord teavitab kliente sellest, millises vormis ja sisuga ning milliseid suhtluskanaleid kasutades saab klient krediidiandja (s.o IPF Digital AS) tegevuse või tegevusetuse peale krediidiandjale kaebuse esitada, millal ja kuidas krediidiandja kaebust menetleb ning millistele järelevalveasutustele, kohtueelsetele menetlejatele ja kohtutele võib klient esitada erapooletu seisukoha saamiseks krediidiandja tegevuse või tegevusetuse peale kaebuse.

Täiendavate küsimuste korral palume pöörduda meie klienditoe poole või kontorisse.

Lepinguabi

Oleme kokku koondanud küsimused, mis aitavad Sul saada ülevaate Credit24 laenude põhilistest tingimustest, laenu võtmisega kaasnevatest õigustest ja kohustustest, aga ka laenamisega kaasnevatest ohtudest. Tutvu järgneva infoga kindlasti juba enne laenutaotluse esitamist!