Klienditeenindus

614 3400

Kirjuta meile: klienditeenindus@credit24.ee

Me ei teeninda hetkel kontoris kliente.
Credit24 iseteenindus- ning teenuse kasutamine on avatud tavapäraselt.

Meie rekvisiidid

IPF Digital AS, Lõõtsa 5 (VIII korrus), Tallinn, Eesti 11415
Swedbank IBAN: EE242200221061005344
SEB IBAN: EE321010220258864224
LHV IBAN: EE677700771000919488

Korduma kippuvad küsimused ja vastused

Hinnakiri

Credit24 Krediidikonto

  • Minimaalse kuuarvega tagasimaksed arvutatakse annutieetgraafiku alusel, võtte aluseks kuni 60 kuu pikkune periood
  • Minimaalne krediidisumma: 10€
  • Maksimaalne krediidisumma: 5000€
  • Intressimäära tüüp: fikseerimata intressimäär kokkulepitud intressilaega
  • Lepingutasu: 0€
  • Kontohaldustasu: 0€
  • Väljamaksetasu esimesele väljamaksele: 0€
  • Väljamaksetasu alates teisest väljamaksest: 0€

Krediidikonto taotlemine

Kes saab Krediidikontot taotleda?

  • Krediidikontot saab taotleda vähemalt 18-aastane isik
  • Taotleda saab ööpäevaringselt
  • Taotlus vaadatakse läbi E-R kell 9-19 ja L kell 10-18. Pühapäeviti ja Riiklikel pühadel oleme suletud.
  • Raha laekub sinu pangakontole E-P kell 8-22

Kas mul saab olla üheaegselt avatud Väikelaen ja Krediidikonto?

Kahte toodet korraga olla ei saa.

Kuhu ja millises formaadis tuleb saata laenutaotluse juurde küsitud lisad?

Vajalike lisade koopiad võib saata elektroonilise- või tavapostiga, PDF või Bdoc formaadis.

Kellele edastab Credit24 taotluses esitatud andmeid?

Klientide andmeid käsitletakse konfidentsiaalselt Credit24 kliendiregistris arveldamiseks, kliendisuhete hoidmiseks, otseturunduseks ning tegevuse arendamiseks, vastavalt privaatsusteatele. Andmeid ei edastata kõrvalistele isikutele, välja arvatud ametivõimudele ning arveldamise või sissenõudmise eest vastutavatele instantsidele vajaduse korral ettenähtud andmeid.

Kuidas saan siseneda Credit24 iseteenindusse?

Iseteenindusse sisenemiseks on mitu mugavat võimalust:

  • Smart-ID
  • ID-kaart
  • Mobiil-ID

Mis on isiku tuvastamine ja kas ma pean seda tegema?

Lähtuvalt 28.01.2008 jõustunud “Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse” nõuetest, peavad kõik esmakordselt laenu taotlevad kliendid ennast isikuttõendava dokumendi alusel Credit24 kontoris või ühes Credit24 esindavas Eesti Posti postkontoris tuvastama.

Juhul kui esitad laenutaotluse Credit24 iseteeninduses, sisenedes ID-kaardi või Mobiil-ID-ga on isik seeläbi tuvastatud ja midagi lisaks tegema ei pea.

Kuidas saan Krediidikonto vaba limiiti kasutusele võtta?

Arveldamine ja tagasimaksmine

Kui ma pole arvet kätte saanud?

Arveid saad igal ajal vaadata iseteeninduses. Soovi korral saadame arve uuesti e-postiga, selleks võta ühendust klienditeenindusega telefonil 6143400.

Millisele aadressile saadetakse arve?

Arved saadetakse taotluses märgitud e-posti aadressil. Arvete mugavamaks tasumiseks soovitame tellida internetipangas E-arve koos püsimaksekorraldusega. Credit24 hoiab loodust ja seetõttu me paberil arveid ei saada.

Millised on hilinemise tagajärjed?

Kui arve jääb maksmata, on tegu lepingu rikkumisega. Arve maksmisega hilinemisel on väljamaksed krediidikontolt piiratud. Hilinenud arve korral võib võlausaldaja vastavalt intressiseadusele nõuda viivist ning inkassoseaduse alusel meeldetuletus- ja sissenõudekulusid.

Olen maksnud tagasi oma Credit24 Väikelaenu. Millal saan taotleda Krediidikontot?

Kohe kui Credit24 Väikelaen on täies ulatuses tagasi makstud ja info selle kohta laekunud. Laekumise kinnituseks saadame SMSi sinu poolt märgitud telefonile.

Millal näen enda tehtud tagasimakset?

Tagasimaksed sisestatakse meie süsteemi iga päev kell 8-20 iga paaristunni tagant. Makse süsteemi sisestamisel saadame sinu telefonile laekumist kinnitava sõnumi.

Mis on maksepuhkus ning maksekuupäeva muutmine?

Maksepuhkus ja maksekuupäeva muutmine on tasuta. Maksepuhkus lükkab sinu kõik osamaksed 30 päeva võrra edasi, intressi arvestus maksepuhkuse ajal jätkub.

Maksepuhkust ei ole võimalik aktiveerida, kui arve on juba hilinenud ning maksepuhkust ei saa kasutada 2 kuud järjest.

Maksekuupäeva muutus ei rakendu juba väljastatud arvele.

Maksepuhkust ning maksekuupäeva muutmist saad aktiveerida iseteeninduses.

Muu oluline

Kuhu saan teatada oma isikuandmete muutumisest?

Vastavalt lepingule on klient kohustatud võlausaldajat oma isikuandmete muutumisest teavitama. Isikuandmeid saab mugavalt muuta ka iseteeninduses või saates e-kirja aadressil klienditeenindus@credit24.ee.

Miks minu Krediidikonto taotlus tagasi lükati?

  • Taotluses esitatud andmed ei olnud õiged.
  • Taotluses esitatud andmed olid puudulikud.
  • Taotlejal on kehtiv maksehäire.

Kas Credit24-st laenu võtmine takistab pangast laenu võtmist või muudab selle keerulisemaks?

Kui oled oma finantskohustusi alati õigeaegselt täitnud, ei tohiks see mõjutada panga laenuotsust, kuna tarbimislaen on levinud finantseerimisviis, nagu ka muud laenud või liisingud. Vajadusel saame väljastada oma klientidele tõendi, mis kinnitab võlgnevuste ja kohustuste puudumist Credit24 ees.

Mis on krediidi kulukuse määr?

Krediidi kulukuse määr ehk KKM tähistab aastast kulu laenule ning aitab võrrelda erinevate laenutoodete hinda.

Krediidi kulukuse määr koosneb lepingutasust, kuumaksest, intressist, kontohaldustasust ehk kõikidest laenuga seotud tasudest kokku. KKM-i sisse ei kuulu maksetega hilinemise puhul lisanduvad tasud.

Kas keegi teine võib minu andmeid kasutades laenu võtta?

On väga oluline, et hoiaksid enda dokumente, internetipanga kasutajatunnuseid ning Credit24 parooli enda teada, siis ei saa keegi neid kuritarvitada.

Hinnakiri

Credit24 väikelaen

  • Kindel annuiteetgraafik: 1 – 60 kuud
  • Minimaalne krediidisumma: 100€
  • Maksimaalne krediidisumma: 10 000€
  • Intressimäära tüüp: fikseeritud intressimäär
  • Lepingutasu: 0 – 7 % laenusummast
  • Kontohaldustasu: 0€
  • Väljamaksetasu esimesele väljamaksele: 0€
  • Väljamaksetasu alates teisest väljamaksest: 0€

Väikelaenu taotlemine

Kes ja kuidas saab Väikelaenu taotleda?

  • Väikelaenu saab taotleda vähemalt 18-aastane isik
  • Taotleda saab ööpäevaringselt
  • Taotlus vaadatakse läbi E-R kell 9-19 ja L kell 10-18. Pühapäeviti ja Riiklikel pühadel oleme suletud.
  • Raha laekub sinu pangakontole E-P kell 8-22

Kas mul saab olla üheaegselt avatud Väikelaen ja Krediidikonto?

Kahte toodet korraga olla ei saa.

Kuhu ja millises formaadis tuleb saata laenutaotluse juurde küsitud lisad?

Vajalike lisade koopiad võib saata elektroonilise- või tavapostiga, PDF või Bdoc formaadis.

Kellele edastab Credit24 taotluses esitatud andmeid?

Klientide andmeid käsitletakse konfidentsiaalselt Credit24 kliendiregistris arveldamiseks, kliendisuhete hoidmiseks, otseturunduseks ning tegevuse arendamiseks, vastavalt privaatsusteatele. Andmeid ei edastata kõrvalistele isikutele, välja arvatud ametivõimudele ning arveldamise või sissenõudmise eest vastutavatele instantsidele vajaduse korral ettenähtud andmeid.

Kuidas saan siseneda Credit24 iseteenindusse?

Iseteenindusse sisenemiseks on mitu mugavat võimalust:

  • Smart-ID
  • ID-kaart
  • Mobiil-ID

Mis on isiku tuvastamine ja kas ma pean seda tegema?

Lähtuvalt 28.01.2008 jõustunud “Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse” nõuetest, peavad kõik esmakordselt laenu taotlevad kliendid ennast isikuttõendava dokumendi alusel Credit24 kontoris või ühes Credit24 esindavas Eesti Posti postkontoris tuvastama.

Juhul kui esitad laenutaotluse Credit24 iseteeninduses, sisenedes ID-kaardi või Mobiil-ID-ga on isik seeläbi tuvastatud ja midagi lisaks tegema ei pea.

Arveldamine ja tagasimaksmine

Kui ma pole arvet kätte saanud?

Arveid saad igal ajal vaadata iseteeninduses. Soovi korral saadame arve uuesti e-postiga, selleks võta ühendust klienditeenindusega telefonil 6143400.

Millisele aadressile saadetakse arve?

Arved saadetakse taotluses märgitud e-posti aadressil. Arvete mugavamaks tasumiseks soovitame tellida internetipangas E-arve koos püsimaksekorraldusega. Credit24 hoiab loodust ja seetõttu me paberil arveid ei saada.

Millised on hilinemise tagajärjed?

Kui arve jääb maksmata, on tegu lepingu rikkumisega. Arve maksmisega hilinemisel on väljamaksed krediidikontolt piiratud. Hilinenud arve korral võib võlausaldaja vastavalt intressiseadusele nõuda viivist ning inkassoseaduse alusel meeldetuletus- ja sissenõudekulusid.

Olen maksnud tagasi oma Credit24 Väikelaenu. Millal saan taotleda Krediidikontot?

Kohe kui Credit24 Väikelaen on täies ulatuses tagasi makstud ja info selle kohta laekunud. Laekumise kinnituseks saadame SMSi sinu poolt märgitud telefonile.

Millal näen enda tehtud tagasimakset?

Tagasimaksed sisestatakse meie süsteemi iga päev kell 8-20 iga paaristunni tagant. Makse süsteemi sisestamisel saadame sinu telefonile laekumist kinnitava sõnumi.

Mis on maksepuhkus ning maksekuupäeva muutmine?

Maksepuhkus ja maksekuupäeva muutmine on tasuta. Maksepuhkus lükkab sinu kõik osamaksed 30 päeva võrra edasi, intressi arvestus maksepuhkuse ajal jätkub.

Maksepuhkust ei ole võimalik aktiveerida, kui arve on juba hilinenud ning maksepuhkust ei saa kasutada 2 kuud järjest.

Maksekuupäeva muutus ei rakendu juba väljastatud arvele.

Maksepuhkust ning maksekuupäeva muutmist saad aktiveerida iseteeninduses.

Muu oluline

Kuhu saan teatada oma isikuandmete muutumisest?

Vastavalt lepingule on klient kohustatud võlausaldajat oma isikuandmete muutumisest teavitama. Isikuandmeid saab mugavalt muuta ka iseteeninduses või saates e-kirja aadressil klienditeenindus@credit24.ee.

Miks minu laenutaotlust ei rahuldatud?

Kõige sagedasemad põhjused, miks Credit24 laenutaotlust ei rahulda on järgmised:

  • Taotlejal on avatud maksehäire. Infot maksehäirete kohta saab kontrollida Creditinfo või Taust.ee kodulehtedelt.
  • Esitatud andmed on puudulikud või ebatäpsed.
  • Nimi ja konto number erinevad panga andmebaasis olevatest andmetest.
  • Taotlejaga ei saa telefoni teel ühendust, et andmeid täpsustada.

NB! Juhul kui oled sisestanud taotlemisel ekslikult valed andmed, võta palun ühendust klienditeenindusega telefonil 6143400.

Kas Credit24-st laenu võtmine takistab pangast laenu võtmist või muudab selle keerulisemaks?

Kui oled oma finantskohustusi alati õigeaegselt täitnud, ei tohiks see mõjutada panga laenuotsust, kuna tarbimislaen on levinud finantseerimisviis, nagu ka muud laenud või liisingud. Vajadusel saame väljastada oma klientidele tõendi, mis kinnitab võlgnevuste ja kohustuste puudumist Credit24 ees.

Mis on krediidi kulukuse määr?

Krediidi kulukuse määr ehk KKM tähistab aastast kulu laenule ning aitab võrrelda erinevate laenutoodete hinda.

Krediidi kulukuse määr koosneb lepingutasust, kuumaksest, intressist, kontohaldustasust ehk kõikidest laenuga seotud tasudest kokku. KKM-i sisse ei kuulu maksetega hilinemise puhul lisanduvad tasud.

Kas keegi teine võib minu andmeid kasutades laenu võtta?

On väga oluline, et hoiaksid enda dokumente, internetipanga kasutajatunnuseid ning Credit24 parooli enda teada, siis ei saa keegi neid kuritarvitada.

Kas Credit24 väljastab laenu ka ettevõtetele?

Credit24 osutab finantsteenust vaid eraisikutele.

Võlanõustamine ja vastutustundlik laenamine

Võlanõustamine lähtub abivajaja vajadustest. Eesmärk on nõustada inimesi, kellel on tekkinud võlgnevus või tekkimas raskusi rahaliste kohustustega toimetulekul.

Tuleb meeles pidada, et võlanõustaja ei tasu võlga, vaid püüab aidata lahendust leida. Oluline on inimese enda soov ja tahe.

Credit24 teenused on loodud selleks, et võiksid oma rahaasjad mugavalt ja paindlikult kontrolli all hoida.

Meie jaoks on oluline, et laenuotsus oleks mõlema osapoole poolt hoolikalt läbi kaalutud. See kaitseb nii laenajat kui laenuandjat ning loob uusi väärtusi ja tagab pikaajalise, usaldusliku kliendisuhte.

Kliendi kaebuse menetlemise kord

Kliendi kaebuste menetlemise kord teavitab kliente sellest, millises vormis ja sisuga ning milliseid suhtluskanaleid kasutades saab klient krediidiandja (s.o IPF Digital AS) tegevuse või tegevusetuse peale krediidiandjale kaebuse esitada, millal ja kuidas krediidiandja kaebust menetleb ning millistele järelevalveasutustele, kohtueelsetele menetlejatele ja kohtutele võib klient esitada erapooletu seisukoha saamiseks krediidiandja tegevuse või tegevusetuse peale kaebuse.

Täiendavate küsimuste korral palume pöörduda meie klienditoe poole või kontorisse.

Lepinguabi

Oleme kokku koondanud küsimused, mis aitavad Sul saada ülevaate Credit24 laenude põhilistest tingimustest, laenu võtmisega kaasnevatest õigustest ja kohustustest, aga ka laenamisega kaasnevatest ohtudest. Tutvu järgneva infoga kindlasti juba enne laenutaotluse esitamist!

Tutvu tingimustega credit24.ee ja pea nõu asjatundjaga numbril 6143400. Credit24 pakub krediiti Krediidikonto (krediidiliin) limiidi alusel. Näiteks 1600€ laenamisel 12 kuuks, fikseeritud intressimääraga 38.04% aastas on KKM 46.17% (maksimum KKM/max. APR 46.41%) aastas, tagasimaksete summa 1953.59€ ning kogusumma 1953.59€. Tagasimakseperioodi võib varieeruda vahemikus 3 – 60 kuud.