Klienditeenindus
Kirjuta meile: klienditeenindus@credit24.ee
Me ei teeninda hetkel kontoris kliente.
Credit24 iseteenindus- ning teenuse kasutamine on avatud tavapäraselt.
Meie rekvisiidid
IPF Digital AS, Lõõtsa 5 (VIII korrus), Tallinn, Eesti 11415
Swedbank IBAN: EE242200221061005344
SEB IBAN: EE321010220258864224
LHV IBAN: EE677700771000919488

Korduma kippuvad küsimused ja vastused

Krediidikonto
Väikelaen
Võlanõustamine ja vastutustundlik laenamine
Võlanõustamine lähtub abivajaja vajadustest. Eesmärk on nõustada inimesi, kellel on tekkinud võlgnevus või tekkimas raskusi rahaliste kohustustega toimetulekul.
Tuleb meeles pidada, et võlanõustaja ei tasu võlga, vaid püüab aidata lahendust leida. Oluline on inimese enda soov ja tahe.
Credit24 teenused on loodud selleks, et võiksid oma rahaasjad mugavalt ja paindlikult kontrolli all hoida.
Meie jaoks on oluline, et laenuotsus oleks mõlema osapoole poolt hoolikalt läbi kaalutud. See kaitseb nii laenajat kui laenuandjat ning loob uusi väärtusi ja tagab pikaajalise, usaldusliku kliendisuhte.
Kliendi kaebuse menetlemise kord
Kliendi kaebuste menetlemise kord teavitab kliente sellest, millises vormis ja sisuga ning milliseid suhtluskanaleid kasutades saab klient krediidiandja (s.o IPF Digital AS) tegevuse või tegevusetuse peale krediidiandjale kaebuse esitada, millal ja kuidas krediidiandja kaebust menetleb ning millistele järelevalveasutustele, kohtueelsetele menetlejatele ja kohtutele võib klient esitada erapooletu seisukoha saamiseks krediidiandja tegevuse või tegevusetuse peale kaebuse.
Täiendavate küsimuste korral palume pöörduda meie klienditoe poole või kontorisse.