Võlanõustamine
Võlanõustamine on teenus, mis lähtub makseraskustesse sattunud kliendi vajadusest. Eesmärgiks on nõustada inimesi, kellel on tekkinud võlgnevus või tekkimas raskus rahaliste toimetulekug Tuleb meeles pidada, et võlanõustaja ei tasu ära võlga, vaid püüab aidata tekkinud olukorrale lahendust leida. Oluline on alati pöörduda meie poole aegsasti ning rääkida murest, enne kui võlgnevus on jõudnud juba tekkida.
Anna märku
Soovides parimat, võivad ootamatud olukorrad siiski plaanidesse muudatusi tuua. Sama kehtib makseraskuste puhul ning tihti on see paratamatu. Makseraskuste tekkimisel ei tohiks ignoreerida tekkinud olukorda, võlg ei vähene iseenesest. Võta koheselt meiega ühendust, et saaksime koos läbi arutada Sinu soovid ja ootused ning meie mõlema võimalused lahenduse leidmiseks. Sa ei ole üksi oma murega ja probleemi vältimine ei lahenda seda mingil juhul.
Hea on meeles pidada:
- Võlg ei vähene iseenesest, vaid tihti kasvab
- Anna esimeste makseraskuste märkide ilmnemisel sellest meile märku ning aitame Sul hakata olukorda lahendama
- Pikenda võimalusel tagasimakseperioodi, et vähendada sellega kuumakse suurust ning see on heaks abiks maksukoormuse vähendamisel
Probleemide ennetamisel või neile koheselt reageerimisel väldid lisakulutuste tekkimist või nende kasvamist (menetlustasude kasv, kohtutäituritasude lisandumine jms).
Mida teha? Kuidas edasi?
Palun tutvu iseteeninduses pakutava maksepuhkuse teenusega: 30-päevane maksepuhkus (saad valida vaid Credit24-st juhul, kui maksetähtaeg pole ületatud). Sõltuvalt olukorrast pakume kuni mitmeks kuuks maksepuhkust. Pikema perioodi peale maksepuhkuse aktiveerimiseks võta ühendust meie klienditeenindusega. Maksepuhkuse aktiveerimine on Credit24-s alati tasuta.
Nii enne laenamist kui kogu laenuperioodi jooksul saad küsida professionaalset nõu ja abi meie spetsialistidelt.
- Kasulikke ja vajalikke nõuandeid, kuidas oma rahaasju korraldada saad lugeda ka Finantsinspektsioon loodud tarbijaveebist www.minuraha.ee.
- Tarbijakaitseameti kodulehe leiad siit.
Nõuandetelefon: 6201 707
E-post: info@tarbijakaitseamet.ee - Võlaõigusseadus reguleerib kõike tarbijakrediidilepinguga seonduvat www.riigiteataja.ee/akt/131122013010
Meie võlanõustajad
Osakonna juht: Evelin Sarap
Credit24
IPF Digital AS
Registrikood: 11034137
Lõõtsa 5, 11415 Tallinn
Telefon (24h): +372 6143400
Credit24 võlahaldus osakond
noustamine@credit24.ee
Eesti võlanõustajate Liidu nõustajad
Tallinna Sotsiaaltöö Keskus
võlanoustaja@swcenter.ee
6660886, 56941023
MTÜ Võlanõustajad
Ülle Schmidt
Telefon: 58001471
Terje Lääts
Telefon: 53415577
volanoustajad@hotmail.com
MTÜ MAJANDAMISNÕUSTAJA
Ester Saag
5237 415
MTÜ PESAPUU
Evelyn Eichhorst
53306936
MTÜ Süda-Eesti Sotsiaalkeskus
Tiina Larven
5189259
Rohkem võlanõustajaid leiad SIIT
Meie koostööpartnerid
Juhul kui sattud makseraskustesse ja meil ei ole enam võimalik Sinu võlgnevust lepingutingimuste järgi enam menetleda, siis anname võlgnevuse menetlemiseks edasi meie koostööpartneritele: https://credit24.ee/volitatud-tootlejad/
Maksehäireregister
Maksehäire registritest kontrollitakse kliendi maksekäitumise ajalugu. Kui taotled pangalaenu, liisingut või näiteks järelmaksu, kontrollitakse Sinu maksehäirete ajalugu. Maksehäire märked on krediidiasutustele nähtavad pärast võlgnevuse tasumist kolm aastat, pankadele viis aastat.
Kuidas näed infot enda kohta?
Eraisik saab enda maksehäireid vaadata:
- Creditinfost:
Internetipangas E-teenuste alt
Creditinfo eraisikute portaalist E-Seif. Lehele sisenemiseks on vajalik tuvastada ennast ID-kaardi, Smart-ID või Mobiil-ID kaudu ning valida rubriik Minu Seif -> Maksehäireregister.
Oma maksehäirete info vaatamine on tasuta. Samuti on kõigil eraisikutel võimalik E-Seifis tasuta näha, kes viimase kahe aasta jooksul on teinud päringuid tema maksehäireinfo kohta, avades raporti “Minu kohta tehtud maksehäirete päringud”.
- Krediidiregistrist:
Aadressil: https://www.taust.ee/
Siseneda saab kas ID-kaardiga, Mobiil-ID-ga, Smart ID-ga või läbi Swedbanki, SEB panga, LHV panga, Luminor panga või Coop panga.