Korduma kippuvad küsimused ja vastused

  • Krediidikonto taotlemine
  • Arveldamine ja tagasimaksmine
    • Kui ma pole arvet kätte saanud?

      Arveid saad igal ajal vaadata iseteeninduses. Soovi korral saadame arve uuesti e-postiga, selleks võta ühendust klienditeenindusega telefonil 6143400.

    • Millisele aadressile saadetakse arve?

      Arved saadetakse taotluses märgitud e-posti aadressil. Arvete mugavamaks tasumiseks soovitame tellida internetipangas E-arve koos püsimaksekorraldusega. Credit24 hoiab loodust ja seetõttu me paberil arveid ei saada.

    • Millised on hilinemise tagajärjed?

      Kui arve jääb maksmata, on tegu lepingu rikkumisega. Arve maksmisega hilinemisel on väljamaksed krediidikontolt piiratud. Hilinenud arve korral võib võlausaldaja vastavalt intressiseadusele nõuda viivist ning inkassoseaduse alusel meeldetuletus- ja sissenõudekulusid.

    • Olen maksnud tagasi oma Credit24 Väikelaenu. Millal saan taotleda Krediidikontot?

      Kohe kui Credit24 Väikelaen on täies ulatuses tagasi makstud ja info selle kohta laekunud. Laekumise kinnituseks saadame SMSi sinu poolt märgitud telefonile.

    • Millal näen enda tehtud tagasimakset?

      Tagasimaksed sisestatakse meie süsteemi iga päev kell 8-20 iga paaristunni tagant. Makse süsteemi sisestamisel saadame sinu telefonile laekumist kinnitava sõnumi.

  • Muu oluline
    • Kuhu saan teatada oma isikuandmete muutumisest?

      Vastavalt lepingule on klient kohustatud võlausaldajat oma isikuandmete muutumisest teavitama. Isikuandmeid saab mugavalt muuta ka iseteeninduses või saates e-kirja aadressil klienditeenindus@credit24.ee.

    • Miks minu Krediidikonto taotlus tagasi lükati?
      • Taotluses esitatud andmed ei olnud õiged.
      • Taotluses esitatud andmed olid puudulikud.
      • Taotlejal on kehtiv maksehäire.
    • Mis on rahulolugarantii?

      Rahulolugarantii võimaldab kliendil taganeda sõlmitud lepingust 30 kalendripäeva jooksul alates lepingu sõlmimisest. Lepingust taganemiseks esitab klient krediidiandjale lepingust taganemise taotluse e-posti aadressil klienditeenindus@credit24.ee. Taganemisavalduses peab olema märgitud kliendi nimi, isikukood, lepingu number, avaldus lepingust taganemise ja laenu ennetähtaegse tasumise kohta, avalduse koostamise kuupäev ja koht ning kliendi digiallkiri. Lepingust taganemise jõustumiseks peab klient 30 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest tagastama kogu kliendile välja makstud krediidi põhiosa. Kui klient ei tagasta kogu välja makstud põhiosa summat 30 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest, siis loetakse, et klient ei ole lepingust taganenud ning leping kehtib edasi.

    • Kas Credit24-st laenu võtmine takistab pangast laenu võtmist või muudab selle keerulisemaks?

      Kui oled oma finantskohustusi alati õigeaegselt täitnud, ei tohiks see mõjutada panga laenuotsust, kuna tarbimislaen on levinud finantseerimisviis, nagu ka muud laenud või liisingud. Vajadusel saame väljastada oma klientidele tõendi, mis kinnitab võlgnevuste ja kohustuste puudumist Credit24 ees.

    • Mis on krediidi kulukuse määr?

      Krediidi kulukuse määr ehk KKM tähistab aastast kulu laenule ning aitab võrrelda erinevate laenutoodete hinda.

      Krediidi kulukuse määr koosneb lepingutasust, kuumaksest, intressist, kontohaldustasust ehk kõikidest laenuga seotud tasudest kokku. KKM-i sisse ei kuulu maksetega hilinemise puhul lisanduvad tasud.

    • Kas keegi teine võib minu andmeid kasutades laenu võtta?

      On väga oluline, et hoiaksid enda dokumente, internetipanga kasutajatunnuseid ning Credit24 parooli enda teada, siis ei saa keegi neid kuritarvitada.

  • Väikelaenu taotlemine
    • Kes ja kuidas saab Väikelaenu taotleda?
      • Väikelaenu saab taotleda vähemalt 18-aastane isik
      • taotleda saab ööpäevaringselt
      • taotlus vaadatakse läbi E-R kell 9-20, L-P kell 10-18
      • raha laekub sinu pangakontole E-P kell 8-22
    • Mis on isiku tuvastamine ja kas ma pean seda tegema?

      Lähtuvalt 28.01.2008 jõustunud “Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse” nõuetest, peavad kõik esmakordselt laenu taotlevad kliendid ennast isikuttõendava dokumendi alusel Credit24 kontoris või ühes Credit24 esindavas Eesti Posti postkontoris tuvastama.

      Juhul kui esitad laenutaotluse Credit24 iseteeninduses, sisenedes ID-kaardi või Mobiil-ID-ga on isik seeläbi tuvastatud ja midagi lisaks tegema ei pea.

    • Miks minu laenutaotlust ei rahuldatud?

      Kõige sagedasemad põhjused, miks Credit24 laenutaotlust ei rahulda on järgmised:

      • Taotlejal on avatud maksehäire. Infot maksehäirete kohta saab kontrollida www.creditinfo.ee või www.taust.ee.
      • Esitatud andmed on puudulikud või ebatäpsed.
      • Nimi ja konto number erinevad panga andmebaasis olevatest andmetest.
      • Taotlejaga ei saa telefoni teel ühendust, et andmeid täpsustada.

      NB! Juhul kui oled sisestanud taotlemisel ekslikult valed andmed, võta palun ühendust klienditeenindusega telefonil 6143400.

    • Mida teha, kui ma ei saanud laenutaotlust täites SMS kinnituskoodi?

      Kontrolli, kas laenutaotlusesse sisestatud telefoninumber on õige. Kui number on korrektne, aga sõnumit 5 minuti jooksul ei saabu, palume võtta ühendust meie klienditeenindusega telefonil 6143400.

    • Kas saan laenutaotluse tühistada?

      Kuni sinu laenutaotlusele pole antud positiivset vastust, saame taotluse tühistada juhul kui võtad meiega kiiresti ühendust ja annad oma soovist teada.

      Kui oled saanud positiivset laenuotsust kinnitava SMS-i ja raha on sinu pangakontole üle kantud, on avalduse alusel võimalik kuni 14-päeva jooksul lepingust taganeda.

      Laenulepingust taganemiseks palume saata e-posti või tavapostiga avaldus, milles on kirjas sinu nimi, isikukood, lepingu number ja kuupäev. Palun lisa laenu tagastamise kuupäev ning millise panga kaudu makse sooritad.

  • Arveldamine ja tagasimaksmine
    • Mis juhtub, kui ma maksega hilinen?

      Maksetähtaja ületamisel vähemalt 14 päeva saadame maksetähtaja meeldetuletuse posti teel hinnaga 5 eurot iga sissenõutavaks muutunud kohustuse kohta. Hilinemise kolmekümnendal päeval võime alustada inkassomenetlust. Makseraskuste tekkimisel võta meiega kindlasti ühendust, sest koos saame leida lahenduse!

    • Miks sain meeldetuletuse, kuigi arve on tasutud?
      • Maksekorraldusse tuleb märkida viitenumber ja selgitusse laenulepingu number. Palume üle kontrollida, et makse andmed on õiged. Vajadusel võta ühendust meie klienditeenindusega.
      • Saaja nimi peab olema õige. Makse saajaks tuleb märkida IPF Digital Estonia OÜ. Juhul kui oled märkinud makse saajaks Credit24, saadab pank summa sinu pangakontole tagasi.
      • Credit24 kontrollib laekumisi iga paari tunni tagant, seejärel saadetakse sulle laekumist kinnitav sõnum. Kui tasud Swedbanki kontole teisest pangast, siis palume arvestada võimaliku pikema ülekandeajaga ühest pangast teise. Näiteks nädalavahetustel ja riiklikel pühadel pankadevahelisi ülekandeid ei toimu.
    • Miks on Creditinfos või Taust.ee-s ikka veel kirje üleval kui võlgnevus on tasutud?

      Lõpetatud maksehäire kuvatakse avalikes registrites kuni kolme aasta jooksul.

    • Mida peaksin tegema, kui minu võlgnevus on edastatud inkassosse?

      Sel juhul palume kohe inkassofirmaga ühendust võtta. Inkassofirma esindajaga saad kokku leppida sulle sobiva maksegraafiku.

    • Ma pole maksegraafikut kätte saanud, mida teha?

      Maksegraafikut saad igal ajal vaadata iseteeninduses.

    • Kuidas ja mille alusel tuleb laen tagasi maksta?

      Arvet saad tasuda internetipangas, postkontoris või pangas kohapeal. Arve saadame sulle iseteenindusse, e-postiga või e-arvena internetipanka.

    • Mis on maksepuhkus ning maksekuupäeva muutmine?

      Maksepuhkus ja maksekuupäeva muutmine on tasuta. Maksepuhkus lükkab sinu kõik osamaksed 30 päeva võrra edasi, intressi arvestus maksepuhkuse ajal jätkub.

      Maksepuhkust ei ole võimalik aktiveerida, kui arve on juba hilinenud ning maksepuhkust ei saa kasutada 2 kuud järjest.

      Maksekuupäeva muutus ei rakendu juba väljastatud arvele.

      Maksepuhkust ning maksekuupäeva muutmist saad aktiveerida iseteeninduses.

  • Muu oluline

Võlanõustamine ja vastutustundlik laenamine

Võlanõustamine lähtub abivajaja vajadustest. Eesmärk on nõustada inimesi, kellel on tekkinud võlgnevus või tekkimas raskusi rahaliste kohustustega toimetulekul.

Tuleb meeles pidada, et võlanõustaja ei tasu võlga, vaid püüab aidata lahendust leida. Oluline on inimese enda soov ja tahe!

Võlanõustamine

Credit24 teenused on loodud selleks, et võiksid oma rahaasjad mugavalt ja paindlikult kontrolli all hoida.

Meie jaoks on oluline, et laenuotsus oleks mõlema osapoole poolt hoolikalt läbi kaalutud. See kaitseb nii laenajat kui laenuandjat ning loob uusi väärtusi ja tagab pikaajalise, usaldusliku kliendisuhte.

Vastutustundlik laenamine

Kliendi kaebuse menetlemise kord

Kliendi kaebuste menetlemise kord teavitab kliente sellest, millises vormis ja sisuga ning milliseid suhtluskanaleid kasutades saab klient krediidiandja (s.o IPF Digital Estonia OÜ) tegevuse või tegevusetuse peale krediidiandjale kaebuse esitada, millal ja kuidas krediidiandja kaebust menetleb ning millistele järelevalveasutustele, kohtueelsetele menetlejatele ja kohtutele võib klient esitada erapooletu seisukoha saamiseks krediidiandja tegevuse või tegevusetuse peale kaebuse.

Täiendavate küsimuste korral palume pöörduda meie klienditoe poole või kontorisse.

Kaebuse menetlemise kord

Lepinguabi

Oleme kokku koondanud küsimused, mis aitavad Sul saada ülevaate Credit24 laenude põhilistest tingimustest, laenu võtmisega kaasnevatest õigustest ja kohustustest, aga ka laenamisega kaasnevatest ohtudest. Tutvu järgneva infoga kindlasti juba enne laenutaotluse esitamist!

Lepinguabi