Võlanõustamine
Võlanõustamine on teenus, mis lähtub abivajaja vajadustest. Eesmärgiks on nõustada inimesi, kellel on tekkinud võlgnevus või tekkimas raskus rahaliste kohustustega toimetulekuks. Tuleb meeles pidada, et võlanõustaja ei tasu ära võlga vaid püüab aidata tekkinud olukorrale lahendust leida. Oluline on iga inimese enda tahe!
Anna märku
Soovides parimat, võivad ootamatud olukorrad siiski plaanidesse muudatusi tuua. Sama kehtib makseraskuste puhul ning tihti on see paratamatu. Makseraskuste tekkimisel ei tohiks ignoreerida tekkinud olukorda. Võta koheselt meiega ühendust, et saaksime koos läbi arutada Sinu soovid ja ootused ning meie mõlema võimalused lahenduse leidmiseks. Sa ei ole üksi oma murega ja probleemi vältimine ei lahenda seda mingil juhul.
Hea on meeles pidada:
- Võlg ei vähene iseenesest, vaid tihti kasvab
- Anna esimeste makseraskuste märkide ilmnemisel sellest meile märku ning aitame Sul hakata olukorda lahendama
- Pikenda võimalusel tagasimakseperioodi, et vähendada sellega kuumakse suurust ning see on heaks abiks maksukoormuse vähendamisel
Probleemide ennetamisel või neile koheselt reageerimisel väldid lisakulutuste tekkimist või nende kasvamist (menetlustasude kasv, kohtutäituritasude lisandumine jms).
Mida teha? Kuidas edasi?
Palun tutvu iseteeninduses pakutavate lisateenustega: 30-päevane laenupuhkus (saad valida vaid Credit24-st juhul, kui maksetähtaeg pole ületatud) ning võimalus ajatada laen pikema aja peale, vähendades sellega kuumakset.
Nii enne laenamist kui kogu laenuperioodi jooksul saad küsida professionaalset nõu ja abi meie spetsialistidelt.
- Kasulikke ja vajalikke nõuandeid, kuidas oma rahaasju korraldada saad lugeda ka Finantsinspektsioon loodud tarbijaveebist www.minuraha.ee.
- Tarbijakaitseameti kodulehe leiad siit.
Kontaktid:
Avatud tööpäeviti kella 9.00 – 16.00. Vaata vastuvõtuaegasid Tallinnas ja maakondades siit.
Nõuandetelefon: 1330 ja 6201 707
Sekretär: 6 201 700, faks: 6 201 701
E-post: info@tarbijakaitseamet.ee - Võlaõigusseadus reguleerib kõike tarbijakrediidilepinguga seonduvat www.riigiteataja.ee/akt/131122013010
- Kokkuvõte olulisematest seadustest
Meie võlanõustajad
Osakonna juht: Evelin Sarap
Credit24
IPF Digital AS
Registrikood: 11034137
Lõõtsa 5, 11415 Tallinn
Telefon (24h): +372 6143400
Faks: +372 6143614
Credit24 võlahaldus osakond
noustamine@credit24.ee
Eesti võlanõustajate Liidu nõustajad
Tallinna Sotsiaaltöö Keskus
Riina Kuremaa
Heete Simm
Birgit Raamat
Kaidi Silver-Schöbe
võlanoustaja@swcenter.ee
6660886, 56941023
MTÜ Võlanõustajad
Ülle Schmidt
volanoustajad@hotmail.com
58 001471
MTÜ Majandamisnõustaja
Ester Saag
majandamine@gmail.com
5237 415
Erivajadustega Inimeste Rehabilitatsioonikeskuses
Anne Rähn
volg@lv.parnu.ee
5911 6233
MTÜ Saaremaa Õppekeskus
Reelika Murd
reelikamurd@gmail.com
455 5173, 5669 7088
Haapsalu Sotsiaalmaja
Sirje Rehkalt
nou@hot.ee
473 5060
MTÜ Süda-Eesti Sotsiaalkeskus
Tiina Larven
tiina@sesok.ee
5378 3929
Tuuru SA
Kirsti Pihlamägi
kirstipi@hot.ee
Meie koostööpartnerid
Kui Sa satud makseraskustesse ja meil ei ole võimalik Sinu võlgnevust lepingutingimuste järgi enam menetleda, siis anname võlgnevuse menetlemiseks edasi meie koostööpartnerite kätesse: credit24.com/ee/volitatud-tootlejad
Juhul, kui Sul tekib tunne, et Sulle on liiga tehtud meie partneri poolt, siis võid alati meiega ühendust võtta. Leiame igale olukorrale lahenduse.
Maksehäireregister
Maksehäire registritest kontrollitakse kliendi maksekäitumise ajalugu. Kui taotled pangalaenu, liisingut või näiteks järelmaksu, kontrollitakse Sinu maksehäirete ajalugu. Maksehäire märked on krediidiasutustele nähtavad pärast tasumist kolm aastat, pankadele viis aastat.
Kuidas näed infot enda kohta?
Eraisik saab enda maksehäireid vaadata:
1. Krediidiinfost:
- Internetipangas E-teenuste alt
- Krediidiinfo eraisikute portaalist E-Seif. Lehele sisenemiseks on vajalik tuvastada ennast ID-kaardi või pangalingi kaudu ning valida rubriik Minu Seif -> Maksehäireregister.
Enda maksehäirete info vaatamine on tasuta. Samuti on kõigil eraisikutel võimalik E-Seifis tasuta näha, kes viimase kahe aasta jooksul on teinud päringuid tema maksehäireinfo kohta, avades raporti “Minu kohta tehtud maksehäirete päringud”.
2. Krediidiregistrist:
Aadressil: www.krediidiregister.ee/login/
Siseneda saab kas ID-kaardiga või Swedbanki, SEB panga või Danske panga pangaparoolidega.