Pardirallist läbi ühe ettevõtte silmade

Hoolimata keerulisest koroona-aastast ja inimeste vaimsest ning füüsilisest väsimusest, püstitas Eesti Vähihaigete Laste Vanemate Liidu poolt algatatud Pardiralli 2021. aastal omamoodi rekordi - kõik partsportlased leidsid endale omaniku rekordkiirusel. Inimesed tahavad aidata väikeseid kangelasi ning nende peresid, kes võitlevad homse nimel. Kuidas siduda heategevus ettevõtte põhitegevusega? Credit24 räägib oma kogemusest.

Pardiralli on 2014. aastal Eesti Vähihaigete Laste Vanemate Liidu poolt ellu kutsutud heategevuslik üritus – vannipartide võiduujumine, mille eesmärgiks on teadvustada vähihaigete laste ja nende perede olukorda ning kutsuda ettevõtteid ja eraisikuid üles andma oma panust nende abistamiseks.

Pardiralli muutunud formaat

Aastate jooksul on Pardiralli aidanud sadu perekondi, kelle laps on saanud vähidiagnoosi. Möödunud aastal toimus Pardiralli esmakordselt ETV ekraanil otsesaatena. Kui eelnevatel aastatel oli vannipartide jõukatsumine ujumisdistantsil vahva perepäeva formaadis, sundis olukord 2020. aasta koroona-rindel tegema valikuid. Otsustati, et Pardiralli kindlasti ära ei tohi jääda. Nii „koliski“ see eelmise suve lõpul telesaatesse ning jätkas seda traditsiooni ka 2021. aasta Pardirallil.

Credit24 oli 1. juunil toimunud Pardiralli üks suurtoetajatest. “Meie jaoks on alati olnud oluline ühiskonnale tagasi andmine, aga siiani on suuremad panustamised olnud enamasti spordi edendamise kesksed,” ütles Credit24 turundusjuht Annika Parm, kelle sõnul oli ettevõttel juba mõnda aega soov leida võimalusi sponsorluse ideed laiendada ning pakkuda ka klientidele võimalust kaasa lüüa.

Heategu ettevõtte kulul

„Pardirallist olime loomulikult teadlikud juba varasemalt, aga sel aastal tekkis tunne, et tahame selle projektiga ise suuremalt kaasas olla,“ tõdes Parm ja lisas: „nii sündiski idee kampaaniast, millega pakkusime klientidele võimaluse teha heategu Credit24 kulul, kaasates sinna ka oma lähedase inimese.“

Credit24 otsustas olla 1000 part-sportlase toetaja ning andis võimaluse igal kliendil koos oma pereliikme või sõbraga saada enda nimele heategevuslik Pardirallil osalev pardinumber.

„Kampaaniast teavitasime SMS-i ja e-maili teel oma klientidele. 250 inimest said võimaluse omanimelise pardi registreerimiseks Credit24 Facebooki lehel. Lisaks võimalusele teha head ning anda tagasi nii kogukonnale kui ka klientidele, oli meie eesmärgiks teha teavitustööd, et inimesed oleksid enam teadlikud Pardirallist ning Eesti Vähihaigete Laste Vanemate Liidu tegevusest. Loodetavasti kandus see sõnum veel kaugemale nendest inimestest, kes ennast läbi meie rallile registreerisid,“ selgitas Annika Parm ettevõtte soovi panustada ka Pardiralliga seotud kommunikatsiooni, et kaasata võimalikult palju toetajaid.

Emotsionaalne tugi

Ühtlasi soovis Credit24 olla eeskujuks teistele ettevõtetele mõtlemaks loovamalt heategevuse ja sponsorluse peale. „Kindlasti ei ole täna heategevus lihtsalt raha andmine, vaid sellel võiks olla suurem eesmärk, et aidata nii annetuse saajat kui ettevõtet ennast,“ kinnitas Credit24 turundusjuht. Lisaks sai ka iga Credit24 Eesti töötaja endale omanimelise pardi.

Eesti Vähihaigete Laste Vanemate Liidu juht Kaili Semm tänas südamest Credit24 toetuse eest Pardiralli toimumisel. „Üks pool on rahaline toetus, mida Pardiralli ettevõtmisega vähihaiged lapsed ja nende pered saavad. Ent sama oluline on teadmine, et Eestis on väga suur hulk ettevõtteid ja inimesi, kes rasket ravimaratoni läbivate väikeste ja noorte inimeste peale mõtlevad ning on valmis neid aitama. See on väga suur emotsionaalne tugi äärmiselt keerulises ja pikas võitluses,“ ütles Semm.  Semm lisas, et Credit24 loodud humoorikas reklaamklipp, milles reporter Karl Rinaldo jälgis part-sportlaste treeningut, pakkus kogu Pardiralli korraldustiimile palju rõõmu ja aitas hoogsalt kaasa pardinumbrite müügile.